کاربر دایه
سلام یه پسردارم چندروزه پی پیشونگه میداره که الان یبوست گرفته امروزم بردمش دستشویی گفتم پی پی کن انقدراعصابموخوردکردکه خیلی خیلی زدمش الان ناراحتم چیکارکنم.الان بردمش دکترشیاف دادزدم براش ده دقیقه بعدپی پیش داشت میومد دوباره خودشوچسبوندبه زمین بغلش کردم بردمش خیلی پی پی گردانان نگرانم که زدمش
1404/09/22 - 15:36
