۸ روز سزارین کردم ولی هنوز موقع نشستن و دراز کشیدن لنگم با دنبالچم درد میگیره
چیکارکنم؟
1404/11/26 - 18:11
سردبیر محتوا
این موضوع شایعه عزیزم
به خاطر فشار بارداری روی لگن و ضعف عضلات بعد از زایمانه، حتی اگر سزارین کرده باشی
روی سطح نرم یا بالش دوناتی بنشین، طولانی ننشین و آرام بلند شو
کمپرس گرم ملایم و استراحت کمک میکنه