مجله دایه

۸ روز سزارین کردم ولی هنوز موقع نشستن و...

دایه
کارشناس سایت
۸ روز سزارین کردم ولی هنوز موقع نشستن و دراز کشیدن لنگم با دنبالچم درد میگیره چیکار‌کنم؟
1404/11/26 - 18:11
دایه
سردبیر محتوا
این موضوع شایعه عزیزم به خاطر فشار بارداری روی لگن و ضعف عضلات بعد از زایمانه، حتی اگر سزارین کرده باشی روی سطح نرم یا بالش دوناتی بنشین، طولانی ننشین و آرام بلند شو کمپرس گرم ملایم و استراحت کمک می‌کنه
1404/11/27 - 22:13