مجله دایه

سلام سونوی ان تی رفتم عددش ۲٫۴۵بود و صدک...

دایه
کاربر دایه
سلام سونوی ان تی رفتم عددش ۲٫۴۵بود و صدک هم ۹۰بود یعنی چه؟ بچه مشکل داره؟؟؟
1404/12/03 - 21:52
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم اصلا جای نگرانی نیست و تشخیص فقط براساس این سونوگرافی نیست سونو گرافی را به پزشک متخصص زنان نشان دهید در صورت نیاز بررسی های بیشتر انجام میشود
1404/12/21 - 21:30