مجله دایه

سلام و وقت بخیر خدمت شما .راستش می‌ترسم ...

دایه
نجمه خسروی
سلام و وقت بخیر خدمت شما .راستش می‌ترسم بعد از بچه رابطه عاطفی‌مون کمرنگ بشه. چه کارهایی کمک می‌کنه بعد از بچه‌دار شدن صمیمیتمون حفظ بشه یا حتی بیشتر بشه؟
1404/12/08 - 19:00
دایه
مطهره جوان آراسته
بعد از تولد هم الزام به گفتگوی روزانه حتی به مدت ده دقیقه میتونه سبب بهتر شدن رابطه بشه. این گفتگو میتونه همراه با اغوش گرفتن همسر، گرفتن دست همسر، تماس چشمی و... باشه که رابطه رو مستحکمتر کنه. به صورت کلی احساس مولد بودن برای پدر و مادر، احساس امید و سرزندگی و نشاط به مرد و زن دست میده که سبب بهبودی و صمیمیت بیشتر در روابطشون میشه. موفق باشید.
1405/01/17 - 09:58
دایه
مطهره جوان آراسته
فرزند به خاطر شیرینی که داره ممکنه توجهات رو به خودش جلب کنه و توجه از طرف مقابل کاسته شود. آگاهی از این مورد هم سبب میشه به کیفیت رابطه لطمه نخوره.
1405/01/17 - 09:58
دایه
مطهره جوان آراسته
سلام. بابت انتخاب سایت دایه از شما متشکرم. این فکر که نکنه ارتباط صمیمی من با همسرم بعد از بچه دچار مشکل بشه، نگران کننده هست. درکتون میکنم🌺
1405/01/17 - 09:56