مجله دایه

سلام من هفت بهمن ماه پریود شدم این ماه ق...

دایه
کاربر دایه
سلام من هفت بهمن ماه پریود شدم این ماه قرار بود هفت بهمن باشم نشدم تست زدم مثبت اومد بخاطر شرایط نتونستم برم ازمایش بدم فقط بعد از ده روز رفتم سونو شکمی انجام دادم که گفت هیچی نیست نه ساک میبینم نه چیزی خیلی نگران شدم استرس دارم و چند دفعه سقط حاملگی پوچ داشتم ممکنه زود رفته باشم سونو ممتون میشم راهنماییم کنید نگران استرس دارم
1404/12/21 - 15:53
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سونوگرافی واژینا هیچ خطری نداره اصلا پروپ به دهانه رحم شما نمیرسه
1404/12/23 - 23:47
دایه
کاربر دایه
سونو شکمی معلوم نمیکنه واژینالم شنیدم خطرناکه
1404/12/22 - 00:50
دایه
کاربر دایه
ازمایش پس فردا میرم
1404/12/22 - 00:50
دایه
نجمه احمدیان مقدم
برای سونوگرافی هم واژینال بهتر است انجام شود
1404/12/21 - 20:42
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم حتما باید آزمایش بارداری داده شود و پس از اون تصمیم گیری انجام شود
1404/12/21 - 20:29