کاربر دایه
سلام من هفت بهمن ماه پریود شدم این ماه قرار بود هفت بهمن باشم نشدم تست زدم مثبت اومد بخاطر شرایط نتونستم برم ازمایش بدم فقط بعد از ده روز رفتم سونو شکمی انجام دادم که گفت هیچی نیست نه ساک میبینم نه چیزی خیلی نگران شدم استرس دارم و چند دفعه سقط حاملگی پوچ داشتم ممکنه زود رفته باشم سونو ممتون میشم راهنماییم کنید نگران استرس دارم
1404/12/21 - 15:53

نجمه احمدیان مقدم