کاربر دایه
سلام وقت شما بخیر
سوال داشتم خدمتتون
کودک من سه ماهشه از بدو تولد به خاطر اینکه سینه نمیگرفت و میزان شیرم کم بود با تجویز پزشک
شیر خشک شروع کردیم
ولی الان که سه ماهشه خیلی علاقه به شیر خشک داره زیر سینه گریه میکنع از دهنش در میاره
از طرفی اونقدرا هم سینه هام پر نیس
و نمیخام از شیر مادر گرفته بشه همش شیر خشک بخوره
چیکار کنم !؟؟؟
1404/12/25 - 03:38

نجمه احمدیان مقدم