مجله دایه

سلام خسته نباشید ببینید من از وقتی ک ب س...

دایه
کاربر دایه
سلام خسته نباشید ببینید من از وقتی ک ب ست بلوغ رسیدم ب طور خدا دادی اصلا پریود نشدم مگر ب ضرب قرص ال ای دی و. چون هر بار بعد مصرف قرص حالم بد میشد خب دیگه نخوردم الانم تقربیا ۵ ماه عروسی کردیم و الان دوس دارم بچه داشته باشم و خب ب یکی راضیم اگه دو قلو بعد خب روزای اول جلو گیری نداشتیم ولی الان چرا واین ک بعد این ک مایع منی ریخته میشه از داخل هم خارش و هم سوزش دارم واسه همین سریع میشورم دلیلش چیه میشه راهنمایی کنید و اینه اگه پریود نشم امکان بارداری وجود داره
1404/12/25 - 04:52
دایه
نجمه احمدیان مقدم
متخصص زنان و زایمان ،جای نگرانی نیست ولی باید پیگیری شود
1405/01/09 - 15:37
دایه
کاربر دایه
چ متخصصی میشه راهنمایی کنید و از این ک گفتید بارداری دیر تر اتفاق میوفته مثلا تا کی خب و هزینه هاش چجوریه
1404/12/25 - 20:13
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم ممنون اگر قصد بارداری دارید باید تحت نظر پزشک متخصص آزمایشات و سونوگرافی برای چک آپ انجام بدید و با توجه به نامنظم بودن پریود های شما ممکن هست نیاز به دارو داشته باشید ودیر تر بارداری اتفاق بیوفته
1404/12/25 - 14:29