کاربر دایه
سلام خسته نباشید ببینید من از وقتی ک ب ست بلوغ رسیدم ب طور خدا دادی اصلا پریود نشدم مگر ب ضرب قرص ال ای دی و. چون هر بار بعد مصرف قرص حالم بد میشد خب دیگه نخوردم الانم تقربیا ۵ ماه عروسی کردیم و الان دوس دارم بچه داشته باشم و خب ب یکی راضیم اگه دو قلو بعد خب روزای اول جلو گیری نداشتیم ولی الان چرا واین ک بعد این ک مایع منی ریخته میشه از داخل هم خارش و هم سوزش دارم واسه همین سریع میشورم دلیلش چیه میشه راهنمایی کنید و اینه اگه پریود نشم امکان بارداری وجود داره
1404/12/25 - 04:52

نجمه احمدیان مقدم