سلام وقت بخیر من ۴ماه از زایمانم میگذره ...
کاربر دایه
سلام وقت بخیر من ۴ماه از زایمانم میگذره بعضی وقتا فک میکنم یه چیزی تو شکمم تکون میخوره مشکلیه؟
1404/12/26 - 01:29
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم نه مشکلی نمیتونه باشه و بیشتر حالت روانی داره ولی برای اطمینان میتونید سونوگرافی شکم و لگن بدید
1404/12/26 - 23:22
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید