مجله دایه

سلام وقت بخیر زایمانم رو دکتر گفت طبیعی...

دایه
کاربر دایه
سلام وقت بخیر زایمانم رو دکتر گفت طبیعی هست ولی تاریخ زایمان رو برام نزده
1405/01/03 - 13:50
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم اگر شمارش کردی و احساس کردی حرکتاش کم شده حتما مراجعه کن بیمارستان یا درمانگاه زنان برای دادن نوار قلب جنین و سونوگرافی سلامت جنین ،اگر مشکلی نباشه نیازی به بستری نیست
1405/01/10 - 11:10
دایه
کاربر دایه
سلام وقت بخیر، من در 36 هفته از بارداریم هستم صبح صبحانه و ی چیز شیرین خوردم بچه ام حرکتی نداشت ظهر هم بعد ناهار حرکتی نداشت و بعد ی چیز شیرین خوردم یکم حرکت داشت تکون خوردناش و حرکت هاش خیلی کم شده، این یعنی به زایمانم دارم نزدیک میشم یا بچه ام چیزیش شده چیکار باید بکنم؟ زود نیست الان برا زایمان کردن!؟ برای بچه اتفاقی نمیوفته که!؟
1405/01/08 - 16:57
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم زایمان طبیعی زمان نداره ،شما از ۳۷ هفته تا ۴۰ هفته بارداری هر زمان که درد های زایمانی شروع بشه احتمال زایمان هست شما باید توی این زمان حواستون به شروع درد های زایمانی و علائم خطر باشه
1405/01/04 - 22:50