مجله دایه

سلام. خیلی فوری . ببخشید من حمام داشتم ...

دایه
کاربر دایه
سلام. خیلی فوری . ببخشید من حمام داشتم از ژلت استفاده میکردم یه بار حواسم نبود به یه جایی خورد خیلی خون اومد . خیلی ترسیدم .نکنه به بکارت آسیب زده باشه . اما فک میکنم یک قسمت از لابیا خراش برداشت. درد دارم خیلی میترسم .لطفا راهنمایی کنید
1405/01/08 - 23:25
دایه
اسماء زال پور
سلام. پرده بکارت داخل هست و با استفاده از ژیلت و شیو کردن آسیب نمی‌بیند، نگران نباشید، فقط بهداشت را رعایت نمایید
1405/01/28 - 17:18