مجله دایه

سلام. خیلی فوری . ببخشید من حمام داشتم ا...

دایه
کاربر دایه
سلام. خیلی فوری . ببخشید من حمام داشتم از ژلت استفاده میکردم یه بار حواسم نبود به یه جایی خورد خیلی خون اومد . خیلی ترسیدم .نکنه به بکارت آسیب زده باشه . اما فک میکنم یک قسمت از لابیا خراش برداشت. درد دارم خیلی میترسم .لطفا راهنمایی کنید
1405/01/08 - 23:32
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم پرده بکارت در قسمت داخلی قرار دارد و با شیو کردن آسیب نمیبیند
1405/01/09 - 15:56