مجله دایه

سلام پسرمن امروز۱۷ روزشه روزی که دنیا او...

دایه
کاربر دایه
سلام پسرمن امروز۱۷ روزشه روزی که دنیا اومد ۳۶۰۰ بود پریروز بردم بهداشت وزنش شده بود ۳۴۵۰ گفتن ۳۰ روزگی بیارمش اگ کم باشه مشکل داره راهکار بدین ک چی بدم چیکار کنم وزنش بره بالا..! شیرخشک نان یک بدم خوبه برا وزنش؟
1405/01/10 - 14:36
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم این کاهش وزن در اولین ویزیت کاملا طبیعیه وجای نگرانی نیست فقط باید شیردهی به خوبی انجام شود و نوزاد به اندازه کافی شیر بخورد و نیازی به شیر خشک یا موارد دیگر نیست
1405/01/28 - 21:00