سلام من ۱۳ هفته با سرویکس ۳۷ با جفت پایین خیلی درد لگن وپادرد وواژن دارم بهم فشار میاد آیا سرکلاژ کنم در بارداری اول هم سرکلاژ کردم رحم هم دوشاخ هستش
1405/01/10 - 17:11
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم این طول سرویکس نیاز به سرکلاژ ندارد ولی با توجه به سابقه شما و رحم دوشاخ بودن باید حتما تحت نظر پزشک متخصص زنان قرار بگیرید و به دستور ایشان عمل کنید