مجله دایه

سلام خداقوت من زخم دهانه رحم دارم و تقرب...

دایه
کاربر دایه
سلام خداقوت من زخم دهانه رحم دارم و تقربا دو ماهه ک متوجه شدم و دو دوره دارو مصرف کردم پماد واژینال و قرص ولی فعلا خوب نشدم میتونم برا بارداری اقدام کنم ؟
1405/01/10 - 20:02
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم باید ابتدا درمان به صورت کامل انجام شود و سپس برای بارداری اقدام کنید
1405/01/28 - 21:01