مجله دایه

سلام خسته نباشید من خیلی موقع نشستو برخو...

دایه
کاربر دایه
سلام خسته نباشید من خیلی موقع نشستو برخواست اذیت بودم شکمم پایین بود رفتم کمربند بارداری گرفتم ولی نمیدونم باید چند ساعت درروز ازش استفاده کنم یااینکه باید سفت ببندم یا شل و اینکه شب موقع هواب باید دربیارم؟میشه راهنماییم کنید
1405/02/18 - 00:16
دایه
کوثر رضوانی زاد
سلام عزیزم شکم‌بند رو فقط هنگام فعالیت (ایستادن یا پیاده‌روی) و حداکثر ۲ تا ۳ ساعت در روز استفاده کنید اون رو طوری ببندید که وزن شکم رو حمایت کنه نه اینکه به اون فشار بیاره یعنی خیلی سفت نباشه و در زمان استراحت و خواب حتماً اون رو باز کنید تا گردش خون و تنفستون دچار مشکل نشه
1405/03/01 - 22:25