مجله دایه

سلام خسته نباشید  ببخشی من ی سوال داشتم ...

دایه
کاربر دایه
سلام خسته نباشید  ببخشی من ی سوال داشتم من نزدیک ۹ ماه پیش آزمایش سنو دادم دکتر گفت مشکل  ندارم ولی وقتی اقدام کردم حامله نشدم دوبار رفتم دکتر گفت باید شوهرت آزمایش بده آزمایش داد اسپرم هاش ضعیف  بود بهش دارو داد اما هنوز  حامله نشدم دیگه هم نرفتم دکتر
1405/02/27 - 18:08
دایه
کوثر رضوانی زاد
سلام عزیزم ، توصیه میشه درمان با پزشکتون رو ادامه بدین
1405/03/01 - 22:37
دایه
کاربر دایه
الان نمیشه عکس آزمایش هام بفرستم
1405/02/27 - 18:13