کاربر دایه
سلام وقتتون بخیر من دوبار زایمان زودرس داشتم یکی تو هفته ۳۴ و دومی تو ۳۳ هفته و ۵ روز که هر دوبار هم بچه ها تو دستگاه موندن الان سومین بارداریم هست امروز ۳۷ هفته تموم میشه و سرکلاژ هستم دکتر میگه وقت زایمانت رسیده ۳۷ هفته و ۳ روز سرکلاژ رو باز میکنه و بستریم میکنه تا زایمان کنم بنظرتون دیگه بچه دستگاه نمیره؟۴ دز آمپول بتامتازون هم زدم واس تشکیل ریه هاش
1405/03/09 - 08:30
